Monday 20 July 2015

Детето в/на мен 2015



Една колекция есен/зима 2015/16 грабна вниманието ми още като се появи. "Mama" на Dolce&Gabbana (снимки можете да видите във vogue.co.uk). И как няма да ми го грабне, като дизайнерите са ме копирали! Не ги е срам! Когато със Стефко цял ден се трудихме неуморно през далечната 2013-та, за да измайсторим тениска "Мама", те най-вероятно са се излежавали мързеливо на някой плаж и сега хоп, наготово откраднаха идеята и жънат популярност. Дали не мога да ги осъдя, използвайки публикацията в блога оттогава, а? Ето я и нея: клик. И да им измъкна милион-два. Стига толкова, нека не бъдем алчни. Към днешна дата нося тениската така, а идеята ми е след година-две и Митко да остави своя отпечатък по единия ръкав. И ще остане 1 ненарисуван ръкав, както и гръб... :-)


DIY чанта (стъпките за изработването можете да видите тук), кожена пола, тениска и кожено бюстие - IndiЯnica

1 comment:

  1. Супер е! Изглежда като нова и е по-хубава от тяхните! :)

    ReplyDelete