Tuesday 31 May 2016

Ризи в синьо


Гледам, ризата в синьо-бяло райе била задължителна дреха за сезона, отново. Гледам модни блогове и се вдъхновявам ли, вдъхновявам да извадя моята от гардероба. И както съм се вдъхновила заставам пред огледалото... Супер! Идеална нощница за болница! Явно вариантът риза, носена като рокля, и нищо повече по мен, отпада. Но пък остава вариантът риза, носена като бюстие/корсет, или както там би могло да се нарече. Обръщаме наобратно, завързваме ръкавите на гърба и... Супер! От идеалната нощница за болница имаме модна усмирителна риза. Естествено, както обикновено, мъжете вкъщи много се зарадваха като ме видяха. По погледите им личеше, че веднага биха ме изпратили в учреждението, за което споменах малко по-горе, че се получи идеалната дреха. Добре че е Митко да балансира малко нещата с неговата нормално облечена риза. И като гледам тоя мой корсет-туника-бюстие си мисля, че и една пола със завързани ръкави ще пасне идеално. Като тази тук. Е, тогава вече наистина може да ме приберат... да показвам тази модна тенденция на най-подходящото за нея място. 


на мен: тениска H&M (тук) // риза H&M (подобна тук) // дънки second hand (подобни тук) // чанта H&M (тук) // сандали Next (подобни тук)
на Митко: тениска H&M (подобна тук) // риза Rebel (подобна тук) // дънки OshKosh (подобни тук) // кецове H&M (тук)




No comments:

Post a Comment